Friday, November 11, 2011

Blog Lama Ku~~~

Huhuu
Asemen tak siap2 lagi, tapi tangan asik gatal je nak tekan2 link yang ada kat depan mata ni..
Bila da tekan2, tetiba lak terjumpa balik blog lama..

Masa wat blog dulu tu rasa cam kena paksa pun ada..
Yola, masa awal2 kat cenfos dulu da rasa cam orang zaman Paleolitik...
Erti kata lain, Zaman Kerabunan IT...
"Aku dan IT Seperti Langit dan Bumi"
Muahaha..Tetiba nak bersastera pulak..
Email pun tak reti guna...Sadis Betol la...
Hakhakhak..Dulu sadis, skang ni rasa cam kelakar pun ada..
Nak wat email pun dapatkan bantuan daripada membe iaitu Erli..
Tu cite email..
 Berbalik pada blog plak...

Bila pikir2 balik, banyak rupanya blog aku..
Antaranya yang aku da lupa email+password & jugak yang aku da delete..
Hohoho...
Meh usha blog memula aku masa kat cenfos dulu...
Post yang ilmiah tu...
Hohoho...
http://poisonjellyfish.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment