Friday, October 4, 2013

Selangor VS Perak

(Post yang lama tersadai dalam draft aku ni)
Hee.
Cam biasa.
Mana tempat best yang my bros nak pergi, aku pun mesti nak ikut.
Kali ni tempat yang best tu = stadium. =D
Punya la semangat nak pergi stadium tu.
Padahal bukan la hardcore bola pun.
Saja sesuka tengok2 suasana kat situ.



Tempat : Stadium TLDM, Lumut Perak.
Tarikh : 22 Jan 2013
Masa : 8.45pm

Semangat nak pegi pun sebab tempat tu cam tak berapa nak jauh ngan umah.
Sesudah dapat green light dari bapak aku, kitorang pun pergi la ngan senang ati nya.

Sampai situ lebih kurang kul 8 lebih2 sikit.
Muahahaha..Ikut sesuka ati je datang2 nak terus masuk stadium.
Cantik terpacak kat pagar stadium tu, baru tau tiket kne beli awal2 kat lua.
Hokey. Tunggu jap abang aku duk beli tiket.
Nasib baik tak ramai sangat beratur masa tu.

Memula masuk ni, orang tak ramai pun lagi.
Konon2 kitorang ni duk kat tmpat Selangor la.
Tapi last tempat duduk kitorang ni suma penyokong Perak.
Huhu. Tak kesah. Janji dapat duduk. =D

Nak cite banyak sangt pun da tak ingat.
Almaklum la. Cite lama.
Tu la. Keje suka sangat bertangguh.

Tapi pe yang aku nak kata sape yang kata orang pompuan je emo?
Lelaki pun sangat la boleh tahan emo bila tengok bola.
Huhu..
Kesimpulan nya, bila kita da exited dan obses pada satu bende tu, sapa2 pun leh jadi emo.
Tak kira lelaki atau perempuan.




Sekian... =D

No comments:

Post a Comment