Monday, January 16, 2012

Penantian Satu Penyeksaan......

Haha...1st time kena duk bilik sensorang..Wuwuwu~~~
3 malam tu.. nak tunggu hari sabtu...(Bukan sebab exam pun)
Semua ni disebabkan.......tettttt......Kekeke....
(Thanks Nina & Lat coz risaukan aku before nak balik aritu..aku tau korang sayang aku...aku je suka wat jahat & buli korang....hahaha)

Serious ari memula kena tinggal cam kucing mati anak..
Disebabkan nak hilang rasa cam jadi kucing tu, aku pun ajak member aku, Harma pergi jenjalan..=D
Ok..
Pergi tu sekali ngan Mieza & Yatie...
Pergi jenjalan kat tempat biasa la.
Jaya Jusco Wangsa Maju.
Harma duk usha buku.
Aku blur tak tau nak pilih buku apa...
So, pusing-pusing kat MPH sampai kaki lenguh...:(

Nasib baik malam memula Harma teman..:D
Bez sikit ada membe malam tu..
(Thanks Harma! =D)

Malam kedua duk le sensorang..
Tapi sonok gak sebab siang tu da copy banyak cerita dari Harma..

Siang esoknya tak bosan sebab Keluar!!!!!!
Yeay!!!

 Ok. Nina.....!!! Saya da berani & OK duk sengorang..InyaAllah...
Saya da besar....hahaha....

Sangat-sangat serius!!! Penantian tu 1 penyeksaan...

Tapi bila da sampai waktunya terasa sangat la puas... =D

2 comments:

  1. uit!!da tebus ke voucher tu??
    ingt nk shoping buku sesame..beli novel lettew.hehe

    yeay!!da berani pun dia!!
    boleh je tu..tp sbb 1st time kn
    risau gak..>__<
    so pasni kn biasakan diri duk soang2
    mst makin berani!kekekeke

    yee..ko mmg da beso..23 tahun dah.hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku tak gne lgi...blur r aritu..hahaha

      haha..mmg da beso..tp 22 lg kot...blom smpai 23

      Delete