Sunday, March 4, 2012

Korean Carnival di UTAR - 3 Mac 2012

Hu...
Pagi2 jumaat dapat mesej dari kawan. Kak Mas.
"Nak pergi Korea Carnival kat UTAR tak?"
Lebih kurang gitu la mesejnya.
Hehe...hati cam nak pergi..
Tapi cam serba salah lak sebab kerja banyak lagi tak siap.
FYP lagi...wa~~~
Tapi tetiba bila tanya Nina, dia pun kata rasa nak pergi..
Huhu...Pe lagi..
Ulam dicita pucuk mendatang...
Ok2...Jom pergi...

So, Sabtu pun kami bergerak dari uia lebih kurang pukul 9.30++...
Pergi ngan Nina & Kak Mas..
Jangan tak caya kalau yang lagi exited nak pergi tu Nina...
Naik turun bas, naik turun LRT, naik turun bas lagi, pastu sampai la kat UTAR.
Kehkehkeh...
Masuk je dewan tu, terasa kejutan sikit la...
Muahaha...Muka aku terus je blur...
Nina je dapat tegok muka aku yang sangat2 blur masa tu..
(Tah2 dalam ati dia, gelak kaw2 kat aku..hahaha)

Pendekkan cita,
Nina punya la syok dapat tanggap gambo ngan Hanbok(Baju tradisional Korea)
Siap ada model laki lagi...
Pas da try baju, pusing2 tgok gerai2 yang jual barang lak.
Siyes blur tak tau nak beli pe..
Beli kupon cuma rm20 je.
Kira punya kira...
Siyes la pening pale aku..
Kalau guna duit, pening bila da kat bilik nant je..
Pening sebab guna duit banyak sangat..
Muahaha...
Nina & K.Mas + Auntie yang wat Kimbap
Pepoyo wat gaya tuh..haha
Kehkeh..Love dari Nina & K.Mas
Ok,
Yang aku beli memula:
Makanan = Jajangmyun & Kimchi Pancake
Jajangmyun -rm6
Kimchi Pancake -rm4
Tu lapar punya pasal..
Sambil makan, sambil dengar cara2 camne nak wat kimchi..
Ceh2...konon2 nak tau la camne cara sebenar nak wat..
Tapi bila aku tengok, lebih kurang sama je ngan aku wat aritu..
Ok..kira betul la da tu...hikhikhik...

Pas makan, carik sikit lagi barang sebab nak habiskan kupon..
Pening gila pale aku nak fikir beli pe..
Nasib baik ada Nina tolong fikir nak beli apa..
Huhu..

Lebih kurang kul 2 kot kitorang gerak nak balik.
Pastu k.mas balik uia, aku & Nina amek kesempatan pergi JJ Wangsa Maju..
Hohoho..

**muhahaha...gigih tul tulis blog petang2 ni...kan bagus kalau wat FYP segigih cam tulis blog ni..

No comments:

Post a Comment